Pokličite za ceno
Športni coupe ali GT-jevski potovalnik? Z BMW M4 vam ni potrebno izbirati - obkljuka oba kvadratka. Dodatno začinjen s Competition paketom, ki avtomobilu postavi piko na i, odlično opravi z vsemi dnevnimi opravili med tednom, čez vikend pa ponuja pravi "Freude am fahren" (užitek v vožnji), s katerim se münchenski proizvajalec rad pohvali.
Avto je bil kupljen nov v Sloveniji (Selmar Celje), nekaj let sicer registriran v tujini, prodaja pa se z urejenimi slovenskimi papirji (že registriran).
M4 je kar…
Športni coupe ali GT-jevski potovalnik? Z BMW M4 vam ni potrebno izbirati – obkljuka oba kvadratka. Dodatno začinjen s Competition paketom, ki avtomobilu postavi piko na i, odlično opravi z vsemi dnevnimi opravili med tednom, čez vikend pa ponuja pravi “Freude am fahren” (užitek v vožnji), s katerim se münchenski proizvajalec rad pohvali.
Avto je bil kupljen nov v Sloveniji (Selmar Celje), nekaj let sicer registriran v tujini, prodaja pa se z urejenimi slovenskimi papirji (že registriran).
M4 je kar pogost pojav na naših cestah, a hkrati redek v silverstone metallic barvi in s Competition paketom, ki poveča moč za 14 kW (19 KM), prepoznaven pa je zlasti po platiščih in sedežih – ti so eni najboljših, kar jih je BMW kdajkoli vgradil v svoje avtomobile. Poleg tega paket zajema še druge amortizerje, vzmeti in stabilizatorje, Bavarci pa so nadgradili tudi vozne programe (Comfort, Sport, Sport+).
Še ena redkost pa je menjalnik – ta je ročni, 6-stopenjski! Ni za vsakogar, a kdor želi 3. pedal, večjo vpletenost v vožnjo in občutek popolne kontrole avtomobila, je to zanj edina prava izbira. Tehnologija lahko poskrbi tudi za popoln “blip” (medgas) pri prestavljanju v nižjo prestavo, ob premiku prestavne ročice pa se vam oglasi tudi kopica vznemirljivih zvokov iz 4 zaključkov izpušne cevi.
Če ste že navdušeni, vabljeni na ogled. Če še niste, se pridite zapeljat in M4 Competition vas bo prepričala.