Če bi slika imela zvok, bi zdajle poslušali božansko simfonijo atmosferskega 6,2-litrskega V8 motorja, ročno sestavljenega v Affalterbachu po načelu "en mož, en motor."
Preden nadaljujete z branjem... Si predstavljate sestanek v Stuttgartu, na katerem je nekdo predlagal, da bi v kompaktno limuzino oz. malega družinskega karavana razreda C stlačil kolosalni V8 motor, prostornine - ponavljamo - 6,2 litra?! Edina stvar, še bolj nora od te je, da se je vsem ostalim to zdela dovolj "racionalna" ideja, da so jo…
Če bi slika imela zvok, bi zdajle poslušali božansko simfonijo atmosferskega 6,2-litrskega V8 motorja, ročno sestavljenega v Affalterbachu po načelu “en mož, en motor.”
Preden nadaljujete z branjem… Si predstavljate sestanek v Stuttgartu, na katerem je nekdo predlagal, da bi v kompaktno limuzino oz. malega družinskega karavana razreda C stlačil kolosalni V8 motor, prostornine – ponavljamo – 6,2 litra?! Edina stvar, še bolj nora od te je, da se je vsem ostalim to zdela dovolj “racionalna” ideja, da so jo uresničili.
In zato jih ljubimo! Ideja se je izkazala za fantastično, avto riše širok nasmeh na obraz tudi pri čisto vsakdanjih poteh. Ko pomislimo na “cold start,” se nam šibijo kolena, ne glede na to, kolikokrat smo ga že slišali.
Avto je lepo ohranjen zunaj in znotraj, popolne servisne zgodovine sicer nimamo, vendar je iz stanja vozila razvidno, da se je zanj skrbelo. Mali servis opravljen v naši režiji, prav tako odpravljena zračnost na spodnji roki spredaj levo, tako da je avto brezhiben in pripravljen risati nasmehe na obraz novemu lastniku ali lastnici.
Naj se še tako trudimo, ta avto je neopisljiv… enostavno ga je treba doživet!