Številni pravijo, da je to zadnji pravi AMG. W210 je namreč zadnji avtomobil, ki ga je v celoti izdelal AMG - Mercedes-Benz je v tovarno v Affalterbach dobavil le gole školjke.
Z atmosferskim 5,4-litrskim osemvaljnikom pod pokrovom je bil po zmogljivostih konkurenčen tudi najšportnejšim avtomobilom svojega časa, hkrati pa je nudil udobje, ki ga premore le Mercedes.
M113 še danes velja za enega najboljših in najbolj zanesljivih motorjev v bogati zgodovini znamke iz Stuttgarta.
Avantgarde, saj je bil res…
Številni pravijo, da je to zadnji pravi AMG. W210 je namreč zadnji avtomobil, ki ga je v celoti izdelal AMG – Mercedes-Benz je v tovarno v Affalterbach dobavil le gole školjke.
Z atmosferskim 5,4-litrskim osemvaljnikom pod pokrovom je bil po zmogljivostih konkurenčen tudi najšportnejšim avtomobilom svojega časa, hkrati pa je nudil udobje, ki ga premore le Mercedes.
M113 še danes velja za enega najboljših in najbolj zanesljivih motorjev v bogati zgodovini znamke iz Stuttgarta.
Avantgarde, saj je bil res pred svojim časom, a najbolj osupne prav kvaliteta izdelave in materialov. Čudovita moderna klasika, s katero lahko uživate v vožnji ali pa jo naložbeno parkirate v garažo. Ne zamudite priložnosti, da se odpeljete domov z E55 AMG – le enkrat se živi.
Avtomobil je bil izdelan za luksemburški trg, kjer je preživel svoja prva leta, nato pa se preselil na Švedsko. Letos smo ga našli pri lastniku, ki ga je imel zadnjih 6 let in ga pripeljali v Slovenijo ter uredili nekaj malenkosti. Sedaj je polno pripravljen na svojo prvo registracijo v Sloveniji in na nove avanture.