Pokličite za ceno
Prvinski športnik po preverjenem, vrhunskem receptu - atmosferski motor, nizka teža, ročni menjalnik in zadnji pogon. Že od nekdaj uspešno formulo za odlično vozno dinamiko so Japonci - šlo je za skupen projekt Toyote in Subaruja - dopolnili z vsem udobjem, ki je na modernih avtih nepogrešljivo, a so hkrati uspeli ostati zvesti svoji tradiciji in vsemu tistemu, v čemer so dobri - morda celo najboljši.
Rezultat je avto, ki kljub temu, da takoj po vstopu na trg ni bil…
Prvinski športnik po preverjenem, vrhunskem receptu – atmosferski motor, nizka teža, ročni menjalnik in zadnji pogon. Že od nekdaj uspešno formulo za odlično vozno dinamiko so Japonci – šlo je za skupen projekt Toyote in Subaruja – dopolnili z vsem udobjem, ki je na modernih avtih nepogrešljivo, a so hkrati uspeli ostati zvesti svoji tradiciji in vsemu tistemu, v čemer so dobri – morda celo najboljši.
Rezultat je avto, ki kljub temu, da takoj po vstopu na trg ni bil najbolje prodajan, sedaj zelo hitro pridobiva privržence in kar fanatike po vsem svetu. To se je začelo poznati tudi na prodajnih cenah, ki že rastejo! Pravi čas za nakup je torej takoj zdaj.
Dvomljivcem, ki radi gledajo impresivne številke na papirju, s katerimi se ta avto z 200 konjskimi močmi morda res ne more pohvaliti, bi testna vožnja razblinila marsikateri dvom. Pa tudi za najzahtevnejše, ki bi vztrajali na tem, da je moči ali navora premalo, obstaja na trgu gora rešitev, s katerimi lahko GT86 postane prava raketa.
Z našimi partnerji in z bogatimi izkušnjami s tem modelom, vam lahko pomagamo tudi pri uresničevanju vseh tovrstnih želja (montaža kompresorja ali turbine, druge nadgradnje).
Konkretni primerek v kovinsko sivi barvi, ki na soncu res čudovito zasije, je bil v februarju 2020 pripeljan iz Nemčije v naši režiji. Vsi servisi so bili do tedaj opravljeni na pooblaščenem servisu, kar je razvidno tudi iz izpisa servisne zgodovine vozila.
V Sloveniji je avto ves čas pri enem uporabniku, ki za avto zelo lepo skrbi. V zadnjem letu je na avtu opravil naslednje posege:
– vgradnja in homologacija novih Eibach vzmeti, s katerimi je avto znižan za 25 mm;
– montirana in homologirana Motec platišča s pnevmatikami Goodyear Supersport 235/40 R18;
– EBC diski z Yellowstuff ploščicami spredaj, Hel pletene zavorne cevi in boljše zavorno olje;
– poliranje in nanos keramične zaščite pri KCC
– napolnjena klima
– zamenjava zaganjača (- štarterja)
– menjanih nekaj zglobov
– vgrajeni camber bolts za malenkost naklona spredaj
Avto je opremljen z večino dodatne opreme, ki je bila tovarniško na voljo:
– notranjost v kombinaciji usnja in alkantare
– parkirni senzorji
– navigacija
– JBL Premium Sound
– gretje sedežev
Po dogovoru priložimo zimski set z novimi gumami Kumho na originalnih platiščih.