Pokličite za ceno
V času, ko večina proizvajalcev išče poti do racionalnega in ekološko osveščenega kupca, so se pri Toyoti ukvarjali s povsem drugačnim problemom. Namreč, na osnovi katerega cestnega modela iz svojih vrst pripraviti dirkalnik za svetovno rally prvenstvo, WRC. Pametne rešitve ni bilo, zato so se odločili za veliko bolj drastičen pristop - ohranili so sprednji del cestnega yarisa, platformo za zadnjo polovico avta pa so vzeli iz višjega segmenta (na tej platformi temeljita npr. corolla in prius).
Rezultat je ravno…
V času, ko večina proizvajalcev išče poti do racionalnega in ekološko osveščenega kupca, so se pri Toyoti ukvarjali s povsem drugačnim problemom. Namreč, na osnovi katerega cestnega modela iz svojih vrst pripraviti dirkalnik za svetovno rally prvenstvo, WRC. Pametne rešitve ni bilo, zato so se odločili za veliko bolj drastičen pristop – ohranili so sprednji del cestnega yarisa, platformo za zadnjo polovico avta pa so vzeli iz višjega segmenta (na tej platformi temeljita npr. corolla in prius).
Rezultat je ravno toliko nor, kot se sliši! Avto, izdelan z namenom dirkanja in ne masovne proizvodnje, strup v mali steklenički, je požel neverjetno mero zanimanja in navdušenja ter postavil Toyoto nazaj na vidno mesto na zemljevidu avtomobilskih navdušencev in ne le racionalnih kupcev (tudi ob pomoči nove supre in še česa).
Ta avto je toliko več kot skupek številk, a nekaj jih vseeno velja izpostaviti – 1,6-litrski trivaljni G16E-GTS turbo motor z 261 PS, stalni pogon na vsa 4 kolesa (GR-Four), 6-stopenjski ročni menjalnik in teža vsega 1.200 kg! 0-100 km/h v dobrih 5 sekundah, s CO2 izpusti pa vas ne bomo dolgočasili.