Pokličite za ceno
ALFA ROMEO 164 zahvaljujoč prepoznavnemu dizajnu izpod rok mojstrov studia Pininfarina vse bolj pridobiva na zaželjenosti in vrednosti. Še toliko bolj, če se pod motornim pokrovom skriva legendarni Busso V6 motor, ki poskrbi za čudovito zvočno spremljavo med vožnjo.
Avtomobil je slovenskega porekla, prvič registriran maja 1993, od takrat pa se je na števcu nabralo 311.000 km. Relativno visoki številki navkljub je Alfa še danes odličen potovalnik, ki se skladno s cuore sportivo filozofijo znamke zelo dobro znajde tudi na…
ALFA ROMEO 164 zahvaljujoč prepoznavnemu dizajnu izpod rok mojstrov studia Pininfarina vse bolj pridobiva na zaželjenosti in vrednosti. Še toliko bolj, če se pod motornim pokrovom skriva legendarni Busso V6 motor, ki poskrbi za čudovito zvočno spremljavo med vožnjo.
Avtomobil je slovenskega porekla, prvič registriran maja 1993, od takrat pa se je na števcu nabralo 311.000 km. Relativno visoki številki navkljub je Alfa še danes odličen potovalnik, ki se skladno s cuore sportivo filozofijo znamke zelo dobro znajde tudi na bolj zaviti cesti.
Motor je bil generalno obnovljen pred cca. 5 leti, velik servis narejen pred 3 leti (pri Alfa R) oz. manj kot 10.000 km nazaj. Motor je odličen, lepo teče in zvezno vleče, menjava olja in filtrov opravljena decembra 2020, od takrat pa je avto nabral samo 2.000 km (večinoma je v garaži – redno se jo vžge in zapelje).
V zadnjem letu in pol oziroma v zadnjih 5.000 km je bila Alfa poleg malega servisa deležna delne obnove. Osveženo je podvozje, kar zajema vse 4 nove amortizerje ter nove roke, puše, končnike, palčke stabilizatorjev in volanske končnike spredaj ter opravljeno optiko. Vgrajene so 4-batne Brembo zavorne čeljusti z zavornimi diski z modela 166. Strokovno je bila obnovljena volanska letev, nova je črpalka goriva, oba senzorja temperature vode, 2 cevi za vodo, pomožni cilinder sklopke, zavorna cev nad rezervoarjem in razni drobni material (releji, žarnic itd.). Povsem nova je tudi ekspanzijska posoda.
V 2021 strokovno sanirana vsa rja na vozilu, zadnji konec tudi ličarsko urejen. Avto je POPOLNOMA BREZ RJE!
Nov akumulator, ki ima garancijo do 2024.
Elektronike avto nima veliko, deluje pa vse, z izjemo kakšnega gumba za odpiranje stekel – se pa vsa stekla normalno odpirajo in zapirajo.
Eno sezono stare gume in platišča, ki so brez poškodb.
Izpolnjuje pogoje za youngtimerja (mladodobnika), starodobnik lahko postane že čez 1 leto.