Pokličite za ceno
Veter v laseh, sončni žarki božajo obraz, v ozadju pa šumenje valov ali žvrgolenje ptic, ki ga z zvezno noto podpira čudovit zvok bavarskega vrstnega šestvaljnika.
Ko je to doživetje "zapakirano" v kultno obliko, je še toliko slajše. Ikonični E30, najslavnejši predstavnik BMW-jeve legendarne serije 3.
Gre za tovarniški 325i, ki je v sijaju diamantschwarz metallic (diamantno črne kovinske) barve in z znamenitim M20B25 pod motornim pokrovom zapeljal s proizvodnega traku leta 1987, s slovenskimi cestami pa se je prvič…
Veter v laseh, sončni žarki božajo obraz, v ozadju pa šumenje valov ali žvrgolenje ptic, ki ga z zvezno noto podpira čudovit zvok bavarskega vrstnega šestvaljnika.
Ko je to doživetje “zapakirano” v kultno obliko, je še toliko slajše. Ikonični E30, najslavnejši predstavnik BMW-jeve legendarne serije 3.
Gre za tovarniški 325i, ki je v sijaju diamantschwarz metallic (diamantno črne kovinske) barve in z znamenitim M20B25 pod motornim pokrovom zapeljal s proizvodnega traku leta 1987, s slovenskimi cestami pa se je prvič srečal aprila 2012. V trenutnem lastništvu je zadnjih 6 let, urejen pa ima seveda tudi certifikat starodobnika (oldtimer).
Kmalu po prihodu v Slovenijo je bil avtomobil deležen obnove, zato izgleda, kot ga zob časa ne bi nikoli zares načel. Pozorno oko najde kakšno pikico patine, ki pa vozilu daje le še toliko večjo vrednost in značaj. V 34 letih in 175.000 km se je nekaj zgodb zagotovo nabralo.
Avtomobil je še vedno v istem priljubljenem odtenku barve, ki so mu ga namenili v tovarni, enako velja za notranjost, ki je bila osvežena oz. preoblečena v črn skaj.
Čeprav ta avto ljubi sončne dni s spuščeno streho, slednja tesni in vas ne bo pustila na cedilu, če vas ujame nekaj kapelj dežja. Tudi sicer težko najdemo kaj, kar na avtomobilu ne bi delovalo.
Izjema je le števec prevoženih kilometrov, ki se ne premakne s številke 174.322 ne glede na to, kako daleč se peljete. Menjave so potrebni zobnički v števcu, ki jih priložimo avtomobilu (originalni, proizvajalca VDO).
Pri trenutnem lastniku E30ki ni manjkalo ljubezni. Gospod, ki je zbiratelj izjemnih avtomobilov, ji je nudil primerno garažo, zamenjal pa je tudi vse, kar avto je ali “bi lahko” potreboval. Med tovrstne komponente štejejo:
– rezervoar goriva
– vsi zvočniki v vozilu (brez vidnih sprememb, vse skrito pod originalne plastike – tweeterji v A stebričkih so del tovarniške dodatne opreme)
– kompletne zavore: zavorni diski, zavorne ploščice, obnovljene čeljusti, menjane zavorne cevi itd.
– številne komponente v motornem prostoru
Kot se za 34-letno damo spodobi, ji bo tu in tam potrebno nameniti nekaj malega pozornosti, sicer pa bo skrbela za vašo srečo še bistveno bolj, kot si sploh predstavljate. Sedaj čaka novega lastnika ali lastnico, da se odpeljeta poletnim dnem in sončnim zahodom naproti – je popolnoma pripravljena na vožnjo.
Certifikat starodobnika je urejen, tehnični pregled pa velja do avgusta 2021 (po dogovoru lahko podaljšamo pred prodajo).
P.S.: Vnaprej se opravičujemo pozornim opazovalcem, ki boste opazili, da smo bili med fotografiranjem nepazljivi pri zapiranju sovoznikovih vrat, zato steklo stoji nepravilno.