Pokličite za ceno
Po tem, ko je BMW prevzel takratni Rover Group, so po dolgih letih s proizvodnega traku spet začeli voziti avtomobili z MG značko. Plod dela britanskih inženirjev, ki so zasnovali avto še pred prihodom Nemcev, je vdihnil življenje.
Osnovni dizajn, ki je ščepec navdiha dobil v Jaguarju XJR-15 in Ferrariju 250 LM tako izhaja že iz zgodnjih 90-ih, produkcija pa je stekla leta 1995.
Prva serija, takozvani Mark I, je zelo hitro postala najbolj priljubljen cenovno dostopen športnik v Britaniji…
Po tem, ko je BMW prevzel takratni Rover Group, so po dolgih letih s proizvodnega traku spet začeli voziti avtomobili z MG značko. Plod dela britanskih inženirjev, ki so zasnovali avto še pred prihodom Nemcev, je vdihnil življenje.
Osnovni dizajn, ki je ščepec navdiha dobil v Jaguarju XJR-15 in Ferrariju 250 LM tako izhaja že iz zgodnjih 90-ih, produkcija pa je stekla leta 1995.
Prva serija, takozvani Mark I, je zelo hitro postala najbolj priljubljen cenovno dostopen športnik v Britaniji in širše – in na tem mestu ostal kar lepo vrsto let.
Tej prvi seriji pripada tudi naš dotični primerek, ki ga poganja najmočnejši motor iz takratne palete, 1.8-litrski VVC (variable valve control) s 143 KM.
V današnji vojni konjev se ta cifra ne sliši impresivno, a ne pozabimo, da avto tehta skoraj na okroglo 1 tono.
Nizka teža, zadnji pogon in motor, ki se rad zavrti, uparjen z ročnim menjalnikom. Če vse to ni dovolj, je tu še veter v laseh.
Še vedno niste prepričani? Avto izvira iz ljubljanskega Tehnouniona, ki ga je po pol leta prodal 2. lastniku, ta pa ga je obdržal vse do konca. Zdaj je vaša priložnost, da postanete naslednji lastnik tega bisera, ki se iz blata počasi prebija na površje.
Poznavalcem je nedvomno poznana tudi posebna zasnova podvozja – na slikah avtomobil stoji nizko, saj so slike nastale po tem, ko je avto dalj časa stal po smrti lastnika. Nato smo ga obudili, opraviljen je velik servis – jeseni 2022, avto je nabral nekaj km in opravil tudi tehnični pregled, ki še velja.