Pokličite za ceno
Mercedesov prvi dizelski V8 motor, ki nosi oznako OM628, je spremenil pravila igre. 4-litrski orjak s pomočjo dveh turbopolnilnikov iz elegantne, uglajene in prefinjene limuzine razreda E ob pritisku na plin naredi avtocestno zver s pošastnim navorom.
Prejšnji lastnik se je zato tudi odločil, da mora avto izgledati bolj agresivno. Tako je črni lepotec postal povsem črn, od stropa do platišč.
Hkrati se je za avto, ki je redno vožen na daljše relacije in mora biti temu primerno zanesljiv, lepo…
Mercedesov prvi dizelski V8 motor, ki nosi oznako OM628, je spremenil pravila igre. 4-litrski orjak s pomočjo dveh turbopolnilnikov iz elegantne, uglajene in prefinjene limuzine razreda E ob pritisku na plin naredi avtocestno zver s pošastnim navorom.
Prejšnji lastnik se je zato tudi odločil, da mora avto izgledati bolj agresivno. Tako je črni lepotec postal povsem črn, od stropa do platišč.
Hkrati se je za avto, ki je redno vožen na daljše relacije in mora biti temu primerno zanesljiv, lepo skrbelo. V naših rokah je bil deležen še menjave olja, oljnega, zračnega, kabinskega in naftnega filtra, vgradili pa smo tudi nove Bilstein zračne blazine zadaj ter nov kompresor blazin. Samo vrednost zamenjanih komponent podvozja je blizu 2.000€, poleg tega pa je W211 dobil še nova senzorja glavne in odmične gredi.
Avto ima nekaj vizualnih napak – počen je zadnji odbijač, na nekaterih mestih se z na črno barvane plastike lušči lak (okrasne letvice), je pa tehnično avto dober in zanesljivo pripelje od štarta do cilja, brez izjeme.